insikten.blogg.se

Jag delar med mig av mina åsikter och insikter om det mesta. Konstruktiva kommentarer är välkomna, men jag bestämmer själv om jag ska publicera dem.

Inget är som väntans tider...

Allmänt Permalink5
Och givetvis går tiden såååååååå sakta när man väntar. 
#1 - - Anonym:

Hej igen...har det löst sig för er? 😊

Svar: Vi jobbar på det 😊
Monica M

#2 - - Anonym:

Ok..hoppas ni hittat nåt vettigt så det här sorgliga inte upprepas igen..inget boende som är släkt /vänrelataterat nu? 😀

Svar: Nä, vi kommer aldrig att blanda in vänner i en sån situation igen. 😡
Monica M

#3 - - Anonym:

Tänkte bara höra om den fastigheten ni hyr nu, ska den hyras ut igen? Har en bekant som letar boende..när skulle ni flytta ut? O vad ligger hyran på? Tacksam för svar ❤️

Svar: Denna fastighet är inte beboelig så jag rekommenderar din bekant att leta vidare.
Monica M

#4 - - Anonym:

Men jag förstår inte...? Ni har ju bott där ett år!??

Svar: Ja, framtiden blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men det betyder ju bara att vi nu har en chans till en helt annan och kanske än bättre framtid 😊
Monica M

#5 - - Anonym:

Jo men jag mena det med att där e obeboeligt...hur har ni då kunnat bo där ett år?? Ja,jag hoppas att allt bli bra för er 🙂

Svar: Vi har påpekat bristerna under hela tiden och till slut tröttnade han på oss och vräkte oss. Men det kommer att bli bra för oss 😊
Monica M

Till top